Pohled
budete volit mezi tím z očí osoby třetí a nebo přímo vašich. Co bude
lepší asi vyjde ze situace, například na hledání a prozkoumávání se
více hodí pohled z vlastních očí. Postavy ve hře, budou mít své
specifické vlastnosti, které si lze snadno spojit s reálným seriálem.
Lock je velmi dobrý stopař a vy se tak na něj budete moci spolehnout
při cestách džunglí, Hugo naproti tomu má někde zašité zásoby jídla,
protože jinak už by dávno nemohl být tak vyžraný. Ve hře budou použity
i jisté klíčové momenty, jako kupříkladu hledání dynamitu na staré
lodi, přičemž je opět docela závažným problémem nestabilita dynamitu.
Ta
nejzáhadnější místa ve hře, jako jsou bunkry Dharmy, samozřejmě
nezůstanou pozadu a jsou zde pro vás také připraveny. Stejně tak jako
lední medvědi nebo černý kouř, se kterým to většinou všechno končí a i
ti z druhé strany ostrova, o kterých jeden neví, co si má myslet. Pokud
jim fandíte a v seriálu se jich nebojíte, máte zde jedinečnou šanci
vyzkoušet si, jaké by to bylo spojit se s nimi. Stejně tak je na tom i
onen kouř, bude totiž jen na vaší volbě, jak se ke všemu ve hře
postavíte a s kým budete chtít spolupracovat. Jistou zárukou kvality je
nikoliv stejné jméno jako nese seriál, ale obsah hry, jenž dávali
dohromady stejní lidé, kteří pracují na sériích, které tak rádi
sledujeme. Jak jsem již ale zmiňoval v úvodu, netěšte se na nic
speciálního, co by mohlo něco vysvětlit. Na své si ve hře přijdou i ti
z vás, které baví rozhovory s jednotlivými postavami ve hrách.
Silným
srdcem hry nebude nic jiného nežli engine ze hry Ghost Recon: Advanced
Warfighter 2 a samotnou hru má samozřejmě na svědomí Ubisoft. Pokud vám
to přijde divné a máte připomínky, že to byl přeci jen engine
koncipovaný pro výkon ve městském prostředí, tak buďte v klidu, jelikož
byl velmi dobře vyladěn právě pro potřeby ostrova. Nakonec nejenom GRAW
mají za sebou lidé z Ubisoftu, ale taktéž Farcry: Instincts, kde si
ostrovní prostředí docela hodně dobře natrénovali. Trochu škoda je, že
autoři nepřipravují nic jiného, nežli jste mohli svým způsobem zažít v
seriálu a také to, že se zde opravdu nic zásadního nedozvíte. Pokud si
ale proberete seriál jako takový, dojde nám, že některé věci nebudou
vyřešeny nikdy a že nám to ani nevadí.
Záhady,
které jsou mezi nás vsévány po malých dávkách, jsou tím, co dělá tento
seriál zajímavým a pokud se už někdy něco dořeší, dost to ztratí na
svém kouzlu. V některých situacích se to snaží autoři zachránit
okamžitým nahozením dalšího tajemna, ale kolikrát to funguje špatně.
Bude velmi zajímavé sledovat, jestli se budou autoři snažit hru
propojit se seriálem a také jestli mají připravená scénář k tomu, jak
udržet tuto hru naživu. Určitě by se to dalo vymyslet a stejně s
postupným odkrýváním záhad ve filmu vydávat updaty a nové mise pro hru.
Bohužel to se asi nestane, ale je hezké o tom snít. Termín vydání je
více méně vázán na datum vydání další série, tudíž by nemělo dojít k
nějakému výraznějšímu zpoždění oproti očekávanému datu vydání, jenž je
začátek roku 2008. Dobrou informací je, že nezáleží jakou máte
platformu, hra půjde na trh pro všechny hlavní tři - PC, Xbox360 a PS3.
Trénujte tedy skládání puzzlů, bystřete mysl, test vašich schopností se
blíží...
lost
(Alex, 7. 9. 2008 17:46)